9 mars 2009

Använd det du har - V10

Här är bilderna på väskan jag gjorde i Marsutmaningen Använd det du har. Jag blev riktigt nöjd och inväntar våren så jag kan börja använda den sommriga väskan. Det är kul med utmaningar där man får rota lite i gömmorna och sparka igång kreativiteten. Jag har redan börjat med den här veckans projekt och bilder kommer när det är klart, ni får vara nyfikna ett tag till.

Material:
Bottendel: Gammal panellängd som aldrig kom upp i fönstren.
Överdel: Gamla jeans
Foder: Örngott som aldrig kommit till användning.
Mönster hittar du här -->


Bild på insidan, notera den gamla jensfickan som fungerar som praktisk förvaringsficka för nycklar och telefoner.
Väskan ut & in

4 kommentarer:

  1. Vilken tjusig väska!! Är förtjust i jeans tyg själv och har återanvänt ett antal byxor.

    SvaraRadera
  2. Läcker väska!
    Jag har en del gamla kläder som jag tänker mig som väskor, funderar på lite olika modeller. Får se vad det kan bli såsmåningom. Denna modellen är ju helt klart en kandidat!

    //oxå med i marsutmaningen.

    SvaraRadera
  3. Wow...vilken återvinning du fått till. Toppenfin!

    SvaraRadera