14 januari 2010

Det bästa man har sätter man på bordet..

Jag och Stefan har nyss varit på Kupolen. På vägen till parkeringen passerade vi en butik som hade vackra bomullsgarner på rea. Det kliade genast i fingrarna och jag såg en skir bomullskofta  till Trollungen framför mig. Plockade på mig alla tre nystan som fanns i vitt och begav mig mot kassan när jag stötte på nästa reahög med garner. Denna gång ett otroligt mjukt ullgarn. Jag ångrade redan när jag satte mig i bilen att jag inte köpte mer, men imorgon ska jag ju tillbaka för att hämta telefonen så då kanske jag smiter in och köper på mig lite mer.

Nu ska jag pilla på mina fina garner i väntan på att Trollungen ska vakna för att äta.
Ta hand om dig!
M&K ECO Multi Ull
2 nystan á 50 g
M&K ECO baby bomull
3 nystan á 50 g

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar