8 januari 2009

Muskelknut..

Jag tycker att dessa januarisockar är så otroligt roliga att sticka, men jag har lyckats sticka på mig nackspärr och ryggont. Har även hittat en stor muskelknut, första gången jag drabbas av detta. Misstänker att det beror på att jag spänner mig när jag stickar dessa sockor, om det beror på strumpstickorna eller flätorna vet jag inte, men idag har jag lagt över sockan på en rundsticka (magic Loop) och fortsätter arbetet där. Jag hoppas att det hjälper mig att slappna av så det ryggonda försvinner, att hålla upp med stickningen ett par dagar är inte att tala om. ;)

Här är en bild på arbetet, inte den bästa dock. Snart är socka nr 1 klar och jag får ge mig på nästa. Härligt!

1 kommentar:

  1. Tack för hjälp med mönstret. Ikväll ska jag försöka igen.Roligt att få se hur din socka blir.
    Britt

    SvaraRadera