12 augusti 2013

Ett ljus i mörkret

Nu är det verkligen evigheters evigheter det var något liv i den här bloggen, men tro inte att jag glömt bort er. Jag tänker ofta på den och allt jag skulle vilja göra, men lusten har inte infunnit sig. Senaste veckorna har dock något hänt, mer och mer av mina tankar har landat uppe i arbetsrummet och nu hoppas jag att kreativiteten är här för att stanna.

Jag har de senaste dagarna färdigställt lite trök som har legat på arbetsbordet och väntat. Nu har jag fortsatt med ett par jeans till min Trollunge som är urklippta sen länge. De byxor jag har sytt till barnen slår köpebyxorna med hästlängder. Slittåligt, mjukt och bra passform är något jag värdesätter i vår vardag.
Här kommer lte länkkärlek. Är det någon som kan det här med att ta tillvara på gamla jeans så är det Anita. Kika in hos Handkraft & Återbruk för att bli inspirerade till fullo. Hennes återbrukade barnkläder är underbara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar