6 oktober 2009

Tack älskade vän..

Häromdagen var jag hem till en vän för att fika, träffa goda vänner och mysa en stund. Det är alltid lika härligt och ger massor av energi. Min vän E hade med sig en strumpstickning och jag blev så sugen på att sticka strumpor och jag har därför tagit mig i kragen och håller just nu på att göra klart mina Plaited Points. Medans den andra sockan växer inser jag att någonting blivit väldigt tolkigt med den första. Jag hoppas dock att de blir i ungefär samma storlek så jag andå kan använda dem. Att repa upp den första sockan finns inte på min världskarta. Projektet har blivit liggandes alldeles för länge och just nu är jag nöjd om det blir slutfört. De kommer att värma gott i vinter trots att det har blivit en liten miss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar