21 mars 2010

Hokus Pokus

Ni kanske minns att vi klädde om vår Hokus Pokus-stol. Jag har inte velat visa stolen tidigare då den inte är helt klar, men nu kan jag inte hålla mig längre. Det blev superbra med det nya tyget och Trollungen sitter jättebra i sin stol, samma stol som hennes pappa suttit i en gång i tiden. Vi ska även byta rem på stolen, nog tror jag att den håller ihop, men den är så sliten och drar ned hela intrycket på stolen. Vi ska också kolla om det finns någon möjlighet att fräscha upp gummiknopparna.

Det var riktigt lätt att klä om stolen och det gick snabbt, en kvälls arbete tillsammans med sin kärlek så är det gjort.
Nu ska jag baka lite muffins och sen får vi besök.

1 kommentar:

  1. Wow! Vilken läcker stol!

    Hittade dig genom JennyN:s måndagslista. Trevlig blogg du har.

    /Cecilia

    SvaraRadera