5 december 2010

Röjning..

Just nu håller jag på att sortera upp i mitt syrum. Kaos är bara förnamnet på röran som är här inne och t o m jag börjar vantrivas och tycka att det blir för mycket av det goda. Jag vill gärna ha lite kaos i min kreativa hörna, men detta är för mycket. Jag tar det lite pö om pö och det krävs mycket funderande för att komma fram till hur man kommer i ordning på bästa sätt. Jag börjar ana lite struktur på det hela så kanske kan det vara färdigt innan jul.

Vore jag modig skulle ni få se förebild när det är klart.

Nu ska jag klura på bra förvaringsmöjligheter till alla pryttlar som är bra att ha och ständigt ligger i vägen och som aldrig finns på plats när man behöver dem.

1 kommentar:

  1. Jag har en verktygslåda och har småkrafs i. Det fungerar mycket bättre än vad jag trodde i början. Men nu svämmar den över så det är dax för något större.

    SvaraRadera